Advies & klantenservice T: 085 7500 164
  • Gratis verzending
  • 30 dagen bedenktermijn
  • De snowboots-specialist
  • Grote collectie
  • Levering in èèn werkdag

klantenservice

Wilt u meer weten over Snowboots shop? Contact met ons opnemen? Op deze klantenservice pagina vind je alle belangrijke informatie over Snowboots shop en het plaatsen van bestellingen.

om te ruilen of te retouren.

Daarom kopen bij snowboots-shop!
Snowboots-shop is dé snowboots-specialist van Nederland. Zowel in aanbod als expertise willen wij de #1 zijn. Wij staan voor snelle levering en een persoonlijke aanpak. Anders dan de grote internationale internetwinkels. We doen niet moeilijk over het retourneren van bestellingen en we voorzien je graag van advies op maat.
 
Wie is snowboots-shop.nl?
Snowboots-shop.nl is een winkel van All-Summits Outdoor. Naast Snowboots-shop.nl, vallen hieronder www.Snowcountry.nl, www.Trailcountry.nl en www.Wandelschoenen-store.nl. Wij geloven in speciaalzaken omdat deze ons in staat stellen onze klant zo goed mogelijk te bedienen. All-summits Outdoor is gevestigd in Terschuur direct aan de snelweg A1 van waaruit wij alle producten verzenden en ons magazijn beheren. Voor vragen kunt u ons 24/7 bereiken via de email en telefonisch zijn wij op werkdagen bereikbaar tussen 09:00 - 18:00 uur.
 
Retour sturen producten
Het kan zijn dat een product niet helemaal is wat je zocht of dat je de verkeerde maat hebt besteld. Dit is voor ons geen probleem, wij ruilen je product 1x kosteloos om of storten het volledige aankoopbedrag direct terug op je rekening. Bij Snowboots-shop heb je 30 dagen om uw product terug te sturen. Deze tijd heb je om het product te passen en te beoordelen. Het is echter niet toegestaan het product (buiten) te gebruiken. Alleen producten die in nieuwstaat zijn kunnen worden teruggestuurd. Ook moet de originele verpakking onbeschadigd zijn.
 
Je pakket inpakken
Wij adviseren je het product in de doos waarin wij het naar je toe hebben gezonden terug te sturen. Het is hierbij belangrijk alle originele verzendstikkers te verwijderen aangezien deze verwarring kunnen veroorzaken bij het postbedrijf. Zorg dat je altijd een referentie naar je originele ordernummer in of op het pakket vermeldt, zo kunnen we je pakketje aan je order linken. Als je wilt ruilen tegen een andere maat of model óf je je aankoopbedrag teruggestort wil hebben, vermeldt dit dan ook even op een notitie. Voorwaarde is dat de producten in nieuwstaat zijn. Passen is geen probleem, echt gebruiken wel. Ga naar onze retouren pagina om te ruilen of te retourneren.
 
Veelgestelde vragen?
Een vraag voor ons? U kunt ons bellen of emailen. Ons telefoonnummer en emailadres vind u op onze contact pagina. Wij streven er naar uw vraag tijdens kantooruren binnen 2 uur te beantwoorden. De ervaring leert dat wij buiten kantooruren ook snel reageren.
 
Contactgegevens
Onze contactgegevens vind u op onze contact-pagina.
 
Betalen
Betalen kan bij ons op drie manieren: direct via Ideal, door middel van een overboeking of via paypal. Paypal is voornamelijk bedoeld voor klanten die via credit-card willen betalen. Paypal is een algemeen geaccepteerde betaalwijze op het internet. Alle betaalmethoden zijn veilig en worden via een beveiligde verbinding afgehandeld. Voor Nederlandse klanten adviseren wij het gebruik van Ideal.
 
Verzenden
Voor verzendingen in Nederland rekenen wij niets. Voor onze zuiderburen en andere internationale klanten proberen wij de verzendkosten zo laag mogelijk te houden. In alle gevallen rekenen wij minder dan de kostprijs van de verzending. Voor verzendingen binnen Nederland gebruiken wij vrijwel altijd DPD. Doorgaans heeft u uw product(en) binnen 2-3 dagen in huis. Sommige producten hebben een langere levertijd, als dit zo is staat dit expliciet bij het product vermeld.
 
Nieuwsbrief
Regelmatig op de hoogte gehouden worden van de scherpste aanbiedingen en het laatste nieuws? Schrijf u dan in op onze nieuwsbrief (zie footer), volg ons op facebook of twitter.